12 Mart 2012 Pazartesi

***




5-6 yaş uşaqlar üçün dinozavr skeletleri satılır.. Her zamanki kimi, sevimlisi T-Rex! Ayırır sümükleri, yeniden qurur.


Havalar isinsin, eve qum getirmeyi düşünürem.. Bu sümükleri qumun içinde gizledeceyem, Esma Nur'un eline balaca bir bel ve fırça vereceyem.. Bir arxeoloq kimi, qumu qazıb, sümüklerin üzerindeki qumları fırçayla temizlemek maraqlı gelecek ona, eminem. 


Bir dinozavırın ayaq izi ne qeder böyük ola biler ki? .)  Evde olan en böyük fon karton kağızına çekdim, Esma Nur kesdi.. Bir de, öz ayağını kağıza qoydu, qelemle işaretledim, kesdi.

Bu neheng ayaq izini gören kimi; "Annecim, keşke ben de bir dinazor olsaydım" dedi .) 



Bugün bir az da rengler ve formalara aid çalışmalar etdi. Bu cür jurnallar gören kimi alıram, men ev işleri ile meşqul olarken, o da tek başına verdiyim çalışmaları edir.

Meselen bu gün 10 sehife tapşırıq edene kimi, toyuq qızartması ve şorbanı bişirib, aradan çıxartdım .)


Alhamdulillah, bugünüm bereketli keçdi.. Blogu da yeniledikden sonra, yatağa gedib, yatıb, dincelme vaxtımdır..