10 Şubat 2011 Perşembe

***

3 gündür evdeyiz.Evde zaman geçirmek iyi geliyor ikimize de. Yemek, oyun, iş yapmak, oyun, kitap okumak, oyun, yemek yemek, oyun, oyun, oyun, oyun ve uyku... Her gün!
Ana okulu dergilerinin 2. sayısında var bu harika oyun.Dün kestim, yapıştırdım, hazırladım, oynadık.




Renkleri 2 yaşında öğrendiği için, oynaması kolay ve zevkliydi onun için.

Uzun zamandır, her şeyi kırıp döküyor Esma.Resmen zarar veriyor, bozuyor.Hepsi de dikkatsizliği yüzünden.Düşmeleri, elini bir yerlere sıkıştırmaları, kafayı çarpmaları... hepsi.Bir kitap aldım D&R'dan "Hamdi neden bu kadar dikkatsiz" (karakter eğitimi kitaplarından)





Okudum, okudum, bitti.. Söylediği ilk cümle; "Hamdi ne kadar dikkatsiz, bense çok dikkatliyim, di mi anne?". Bu soruya nasıl bir cevap verilir ki şimdi?