4 Şubat 2011 Cuma

***




www.heryerdekanvar.com
Sokak hayvanlarına yönelik yapılan işkence, eziyet, tecavüz, itlaf için... Facebook'da hayvansever arkadaşlarımın başlattığı eylem. Ben de, Esmanur'la katıldım tabiiki. Üzerinde pati resmi ve "Her yerde kan var" yazılı kartlar hazırladık... Ben kestim, o yapıştırdı.. Sonra çıktık sokaklara, bir çok yere yapıştırdık. Tepki gösterenler de oldu, gelip gözümüzün önünde yırtanlar da.. Ama kızım her seferinde bana destek oldu, her yapıştırdığımız kağıdın ardından, "anne, çak!" deyip elini kaldırdı .)


Sokak hayvanları.. Onlar bize bu kadar alışmışken neden sizler bir türlü alışamadınızki onlara? Sevin demiyorum, ama öldürmeyin, kovmayın, işkence etmeyin. İnanın, parklar, sokaklar, mahalleler, sahiller onlarla güzel! Lütfen, Allah'ın sessiz kullarını daha fazla görmezden gelmeyin.