9 Ocak 2011 Pazar

***




Annem arayıp; "geliyorum, ama Esmaya sakın geleceğimi söyleme" demişti.
O gece uyumadan önce, yine her zamanki gibi anannesini, papasını (dedesine papa diyor) çok özleyip, ağlarken "Kızım ağlama, gel bak ne yapalım, anannenin bize gelmesi için dua edelim.. Allaha dua edelim" dedim.
Açtı ellerini, "Allahım, ben nenemi istiyorum, amin" diyip, yüzüne sürdü. Uyudu.
Sabah uyandığında, anannesinin koltukta uyuduğunu gördüğünde neler hisettiğini bilmek isterdim.

"Ben Allaha dua ettim, sen geldin" dedi, bütün gün heyecanla anannesine.
Duanın gücüne inansın istedim. Allah onu duyuyor, görüyor, seviyor.. bilsin istedim.




Kaç gündür Esmanın keyfine diyecek yok.Anannesiyle saklambaç oynuyor, şakalaşıyorlar, beraber yemek yiyorlar, sohbet ediyorlar bol-bol, parka gidiyorlar.. Arkadaş gibiler..

Annemin Baküye döneceği günü aklıma getirmek bile istemiyorum. Hepimiz için zor olucak..