3 Ocak 2011 Pazartesi

***

Bu aralar hobi olarak ilaç kutularımdan kule yapıyorum..

2 aydır hastayım.. Dile kolay! Grip.. Öksürük.. Çok kötüydüm, çok.Onca ilaç da, iğne de iyileştirmiyordu beni.Uzaklarda.. hele de yanında kimsen yokken hastalanmak ne kötü! Bi de anneysen, küçük bi çocuk annesiysen hastalanmaya da hakkın yoktur ki zaten!

Annem, babam aradı.. "yarın ilk uçakla Baküye geliyorsunuz!" dedi.Anneme, "gerek yok" söyleyince de, "Uyuyamıyorum, benim için her gece 1 sene gibi" dedi.
Kalktı o geldi.İlk yardım gibi..
Anne eli değmeden, insan iyileşemiyormuş.Gerçekten! 2 saat sonra uçağa bineceğini duymak bile yetti bana.



Kan tahlillerimde stefelokok virüsü + tomogrofi ve sinüzit teşhisi. 20 gün sonra da ameliyat dedi doktor. Bakalım... Allah Kerim.


Hamur yoğurdum. Annem için, o çok sevdiği poğaçalarımdan yapmak için. Esma hemen zıplamaya başladı; "Anneeea, bana da hamur ver".

Öbürü mayalanırken, ona da bir hamur yaptım.Sarı gıda boyasıyla da renklendirdim, oldu mu sana oyun hamuru?!
O anannesiyle tırtıl, kardanadam yaparken, ben de poğaçaları tepsiye dizip, fırına verdim.

Evimiz mis gibi koktu, misssss..