20 Kasım 2012 Salı

***






Keçen ilden qutumda qalan ipleri elime aldığımda Esmaya şarf ve papaq toxumağı düşündüm ancaq sonra 2 il  önce aldığımız papağın, şarfın yaxşı veziyyetde olduğunu, bu qışı da onlarla keçire bileceyine qerar verdim.

Tatvanda yaşadığım zamanlardan qalma, yarımçıq toxumalarım vardı. Onları sökdüm ve Esmaya corab, terlik toxumağa başladım durmadan. Bu qış ayaqlarını isti tutacaq rengareng terlikleri olacaq inshaAllah.


*


Bir neçe müddetdir 3 şeye böyük hevesim var. Düyme - Fincan - Uşaq kitabları

Mağazalarda gözüme xoş gelenlerini görünce almadan rahat keçebilmirem yanlarından.

Evimde sadece uşaq kitablarından ibaret olan böyük bir kitabxana olsa...

 Rengareng düyme ve  fincan  kolleksiyası olsa meselen...
 (Nenemin yumru demir qabında köhneden qalma düymeler var, yayda Bakıya
getdiyim zaman onları da ele keçirmeyi planlaşdırıram.)







Bazarda gezerken Esma vuruldu bu xrizantemalara.

İndi dibçekde ya metbex penceremi ya da balkonumu bezeyir.

İlde bir defe, oktyabr-noyabr aylarında çiçek açır. 

Bahar, yay bitdikden, havalar soyumağa başlayıb, yarpaqlar saralıb töküldüyü zaman onların bele canlı, rengli qalmalarını sevdim.

Yağışların yağmasını gözleyirem.Xrizantemalar yağışı sevirler, qablara yağış suyu yığıb sadece o suyla sulayacağam.

İlde bir defe de gübre versem, her il payızda rengareng açacaqlar bizim üçün inshaAllah.

Evde hazırlaya bileceyim gübre reseptleri axtarıb tapdım netde, indi de keçi ve ya qoyun qığına ehtiyacım var .)

Hava qaranlıq olduğundan, aldığım zaman görmemişdim. Eve getirdiyimde üzerinin bitlerle dolu olduğunu gördüm. Evde hazırlaya bileceyim tebii derman reseptleri de axtarıram bir yandan.