12 Mayıs 2012 Cumartesi

***





Kiçik yaşlı uşaqların en çox sevdiyi, maraqlandığı mövzulardır...  göydeki planetler, yerküremiz, tebiet ve tebietde baş veren prosesler.

Bugünden Esma Nur'la (4yaş) coğrafiya-astranomiya derslerimize başladım.

İnshaAllah az-az da olsa, mektebe başlayana qeder bir şeyler öyrener.


*


" ... . O, yeri sizin için döşek, göğü de bina yapan, gökten su indirip onunla size rızık olarak çeşitli ürünler çıkarandır. ... " (Bakara, 21-22)


Çox olmasa da, bugün yeni şeyler öyrendi, bildiklerini tekrarladı.. 

Allah'ın "Ol" demesiyle, her şeyin yarandığını bilir.  

Çooox önceden, milyardlarla il önceden yaradıldığını, o zamandan bugüne kimi öz oxu etrafında ve  güneşin etrafında döndüyünü anlattım ve qlobusun üzerinde gösterdim.

Otağından fenerini getirdi, ışığını divara tuttu, onun güneş olduğunu söyledi. Men de elinde tuttuğu fenerin etrafında qlobusu dönderdim, eyni zamanda da öz oxu etrafında dönderirdim.

Yer küresi öz oxu etrafında yavaş yavaş dönür... bir nöqteden başlayır ve başladığı nöqteye geldiyinde 1 gün tamam olur. Gece-gündüz bele ortaya çıxır.

Geceni ve gündüzü Yaradan nece de böyükdür.

Ancaq güneş etrafında dönme müddeti ise 1 il çekir ve belelikle mövsümler yaradılır. (Gece-gündüz ve mövsümleri inshaAllah daha geniş anlatacağam ona)

Yerin çekim qüvvetini de sonraki zamanlarda göstererek anlatmağa çalışacağam inshaAllah.



Sonra Allah'ın yer küremizi yaratdığı zaman ona ölçü qoyduğunu, qayda-qanun qoyduğunu anlatdım.

Allah yer küresine emr etmiş ve o bu cür hereket edir. 

Esma Nur, "Ya yer gezegeni hızlı hareket etseydi ne olurdu anne?" deye de soruşdu.

Böyük felaket olardı, heç bir canlı yaşaya bilmezdi. her şey havaya sovrulardı, ye'ni qısacası heyat olmazdı dedim.

Ancaq dünya onu yaradana, Allah'ın emrine boyun eyib, Allahın istediyi kimi hereket edir. Allah bizi sevdiyi üçün her şeyi gözel ve ölçüsünde yaradıb.

O'na sonsuz şükürler olsun!

*


İnternetde bir çox yer küresi şekillerine baxdıq.

En çox da videolardan istifade etdim


3.videoda evvelce başqa planetlerden behs edir, 7:35-den sonrasını Esmaya izletdim.


Xarici saytlardan da faydalandım, gelecekde daha çox istifade edeceyim saytlar var.