27 Nisan 2012 Cuma

***






Filin "F"si

Ağ fon kartonuna elini qoydu, qelemle işaret etdim, kesdim sonra.

Barmaq boyamız bitmişdi, guaj boyaları tapdım, qara ve ağ rengi qarışdırıb boz rengi elde etdim.

Esma Nur(4yaş) renglerin qarışımından alınan neticeni gördükde çox heyecanlandı.

Bir neçe güne, bu esas rengleri qarışdıraraq nece ara renglerin ortaya çıxdığını göstermeyi düşünürem ona.Bunun üçün qısa zamanda barmaq boyaları almalıyam.

Elinin kağız formasını özü boyadı ve fon kartona yapıştırdı.

Qulaq, göz, quyruq çekdiyimde ve bunun bir fil olduğunu anladığında ikinci defe heyecanlandı, sevinib güldü.


flamingo, fare, fil, fırın, fincan...

Bütün günü "F" sesini çıxarmağa çalışır, tekrar edir.


*



Esmaya bugüne qeder aldığım en gözel kitabdır mence.Esma'nın tekrar tekrar oxutması, dinlemek istemesi de bunu sübut edir.

Bologna uşaq kitabları sergisi, 2004 ili New Harizons Avropa en yaxşı uşaq kitabları mükafatı alıb.


D&R-dan bu kitabı aldığım zaman ODTU yayıncılığı tanıdım... 

Daha 15 eded bu cür mükafat almış kitabları çap edib.En qısa zamanda hamısını almaq isteyirem inşaAllah.