2 Nisan 2012 Pazartesi

***





Her seher tezden oyanmaq, güneşlikleri açmaq.. 2 yumurta qaynatmaq.. heyvanların yemeyini vermek...
Alhamdulillah .)

*

Derslerle de seher-seher meşqul oluruq..  
Yuxusunu tam alıbsa, qarnını da meyveyle yüngülce doyurduqdan sonra, bizim evde ders saatıdır.

Almanı boyamaqla çıxarılan bu izleri sevirem.. şekli çekdikden sonra xatırladım, yaşıl rengli qelemle balaca yarpaqlar çekilse daha şirin görsener. Men sonradan çekdim.

Bu izleri bir çox şeyde istifade etmek olar eslinde.. İnternetde gördüyüm ve en çox sevdiyim, el işi hediyye bağlamaları, paketleri üçün... paketlenmeye uyğun ağ bir kağız ve bu izler.. çox sevimli alınar.








Keçdiyimiz herflerin tekrarını etdik

"A" herfi üçün "Ananas" 



Dersden sonra da tebii ki, tapşırıqlar hazırladım.  1 gün önceden komp-da hazırlayıb, evde çap edirem.

Dersden sonra ara veririk.. sonra özü, tek başına çalışmaları edir.
Yoxlayıram, qiymetini de yazıram; "gülen üz" ve ya "qemgin üz"

1-Labirint - yol tapma tapşırıqları  2 - Hendesi formalara aid tapşırıqlar  3 - işaretlenmiş cızıqların üzerinden gederek yazma - yazı tapşırıqları,düz ve eyri cizgiler  4 - qayçıyla kesme çalışmaları  5 - reqemlerden de sadece "1" reqemi



Bir ara programsız hereket edirdim.. Amma artıq alhamdulillah bir program qoymuşam. inshaAllah her zaman bele davam ederik.


*

2 gün önce, tualete girerken her zaman giydiyimiz tualet terliyini giydi ve "Anne, şık olmuş muyum?" deye soruşdu..  

Qız olduğunu ve her zaman gözel görünmesi gerekdiyini düşünür, tualet otağına girerken bele .)

Bunu da buraya yazdım... Gelecekde inshaAllah xatırlayıb, gülümsemek üçün..