9 Ekim 2011 Pazar

***

Zeytin'in tualet problemine en son bu çareni tapdım.3 ayaqlı doğulduğu üçün bir neçe ay hereket edebilmeyib.. Geze bilmediyi üçün, top kimi diyirlenirdi... sırf buna göre ve qara olduğuna göre adı Zeytin qaldı.


Hereketsiz vaxtlarında yere serilmiş xeste örtüyüne tualet işini görürdü.

İndi de gördüyü her cür örtünü (xalça ve s.) tualet sanır.Tergide bilmediyim bir alışqanlıq.

Uşaq bezi fikri, yayda ağlıma geldi. Quyruğu üçün de kiçik bir daire kesecekdim, vesselam. Ancaq kesdiyim hisseden bezin içinde olan denecikler töküldüyünde pis oldum. Bunu düşünmemişdim çünki.

Veterinarlarda/pet shop'larda satılan hazır it/pişik bezleri çox bahalı olduğundan tek ümidim bu bezlere idi halbuki.

Vazkeçmedim, internetde araşdırdım ve youtube'da bir video tapdım. video üçün Tık

Bir az daha başımı işletsem, tapa bileceyim bir yol idi eslinde..Yapıştırıcı bant!Kesdiyim delik hisseni bantlayıram, belelikle denecikler de tökülmür.

Bu fikri ve videonu paylaşmaq istedim.. Esasen de, evinde felçli ve ya elil bir heyvan baxan ve ya baxmaq isteyenler üçün ucuz ve rahat yollardan biri olduğu üçün.


Bütün pencelilere ve nemli burunlulara sevgiyle.. :)