29 Mayıs 2011 Pazar

***




Esma'nın (3) dinozavr sevgisinden yazmışdım.Dünen de sadece dinozavrlarla bağlı bir şeyler araşdırdıq, oxuduq.

Çoooox uzuuuuun iller önce yaşadıqlarından behs etdim. Ne qeder böyük olduqlarını, bezilerinin et bezilerinin ise otla qidalandıqlarını anlatdım.
Meselen sevimli T-Rex'i... Et yeyir. Diplodocus ise ot yeyir, uzun boynu ve çox uzun quyruğu var.

Bu aralar evde dinozavrlar kimi gezirik ara-sıra :) "vraaaauuuugh" deye qışqırır, böyük ve sert addımlar atır "Ben dinozorum" deyir :)

Oyuncaq dinozavrlarımızı döyüşdürdük. Ot yeyen dinozavrların et yeyenlerden nece qorunduqlarını gördü. Buynuzlar, quyruqda olan ucu biz tikanlar ve ya küreyindeki sert çıxıntılar.. Yani her bir dinozavırın özünü qoruması üçün ayrı bir silahı varmış.

Dişlerinden de behs etdim. Et yeyenlerinmi yoxsa ot yeyenlerinmi dişleri daha keskin ola bilerdi? Tebii ki, et yeyenlerin deye cavab verdi.

Onu güldürecek eylenci suallar da verdim.
Meselen, evimizde saxlaya bilermiydik? pişik, it kimi evcil heyvanlar kimi?
-"Hayııır anneeeee, onlar çoook büyük, sığamazlar evimize, darmadağın ederler evimizi" :)
Ancaq balalarını saxlaya bilermiş evde, hetta çox yaxşı ev heyvanı ola bilerlermiş.

T-Rex'i niye bu qeder çox sevdiyini soruşdum
-"Çünki o çoook hızlı, 2 bacağı var ve hızlı koşuyor"





Boyama sehifelerinden kesdim, EsmaNur (3) boyadı ve böyük fon kartonuna yapışdırdı. Dinozavrlara aid bir guşe düzeltmek isteyirem otağında.. en azından 1 heftelik. Ders kimi... Daha maraqlı olur onun üçün.

Youtube-dan videolara da baxdıq... en çox BBC-nin hazırladığı videoları sevdim, bir de Mammals Vs.Dinos videolarını.
İzlemek üçün Tık Tık ve Tık

İnternetden dinozavr şekilleri de tapmaq olar tebii ki.





Keçen defe qonşudakı dostlarıyla binanın qarşısında qaçarken yıxıldı. 

İlk önce çox ağladı, ancaq "Bu yara senin ne kadar hızlı bir koşucu olduğunu gösterir, bu onun bir işareti" dediyimde her şey deyişdi. :) Fexr etiyi ve herkese gösterdiyi bir yarası var artıq...