25 Mart 2011 Cuma

***




Sayıları öyretmek için "bakkalcılık oyunu"..
"Bakkalcı Esma, bana bir adet muz verebilir misiniz? Muz kaç lira?" .)
Kağıttan paralarımız bile var.. sayıları öğretmenim eylenceli yollarından biri işte.

Geçenlerde internette bir site keşfettim. O ara EsmaNur'a bilgisayar, mouse kullanmayı öğretmeye çalışıyordum. Owlieboo.com

Sitede bazı oyunlar var; mesela bu ve bu gibi -mouse ilk defa kullanmaya başlayan çocuklar için harika oyunlar. Ayrıca çok güzel eğitici oyunlar da var tabiki. Siteye bir göz gezdirin derim ben.

Sayıları öğretmekten bahsediyordum, hah işte o sitede mükemmel bir oyun var. Esma rakamları tanımayı ve sayıları anlamayı bu oyun sayesinde başardı diyebilirim.





Ev ödevi olarak da (evde ev ödevi, artık ne demekse :) ) bilgisayardan aldığım çıktıları hazırladım.