27 Ocak 2011 Perşembe

***




Duman oğlum... Nece olub ki, şeklini bloga qoymamışam gör neçe vaxtdı?!


"Elm öyrenmek her müselmana ferzdir." (Talabul 'ilmi faridatun 'ala kulli Muslim)

Esmayla boyadıq, sonra da otağının qapısına yapışdırdım. "Burada ne yazıyor, annecim?" deye soruşdu. Allah deyir ki; "Her kes, bütün çocuklar çok kitap okusunlar. Renkleri öğrensinler.. Harfleri, sayı saymasını öğrensinler.Esmaya bir sürü kitap gönderdim; okusun, öğrensin diye.Ben akıllı, bilgili, okumuş çocukları çoook severim" diyor.

Esma evimizin bir mekteb, özünün de bir şagird olduğunu düşünür ve sevinir heqiqeten.





Herfleri öyretmeye başlamışdım, amma bir daha tekrarlamaq pis olmaz deye düşündüm. Yene "A" herfine döndük (Esmayla beraber kesdik, o yapışdırdı arının kağızdan olan hisselerini). Mektebe qederki eğitimde herflerden çox sesleri öyredin deyirler. Ye'ni sözleri deyirem, artıq hansı herfle/sesle başladığını bilir. Yazmağı bele öyrenmeye başlayıb...





Bu da tekrarladığımız ifadelerden bezileri... (mutlu, şaşkın, sinirli, üzgün)