18 Ocak 2011 Salı

***




Ev okulunu çok seviyoruz biz... Bazen hiç dışarı çıkmamak, hep elişi-faaliyet, kitap okuma, zihinsel aktiviteler, çizme-boyama gibi şeylerle günümüzü geçirmeyi seviyor EsmaNur.Bir dolabı sırf bu tip malzemeler için ayırdım evde, elimin altında hep gerekli kitaplar, malzemeler.. Bir programımız var.. Sabah kahvaltıdan sonra, pijamalarımızla geçiyoruz masanın başına.

Her gün düzenli bir şekilde çalışmak, o kadar iyi geliyor ki ikimize de. Her çocuk kesin mutlu olur bundan, ama anneler için de inanılmaz keyifli bir şey.. Öğretmen olmak, çocuğunun ilk öğretmeni olmak.. Şiirler, şarkılar, tekerlemeler ezberletmek.. Renkleri, şekilleri, sayıları, harfleri öğretmek..

Bir şeyler öğrenmek için resmen ağzımın içine bakıyor Esma, öğrendiklerini tekrarladıkça, doğru cevapları buldukça kocaman oluyor her seferinde gözleri.. "başardım, başardımmm" diyerek, mutluluktan havalara uçacakmış gibi oluyor. Dedimya, çok keyifli saatler.. Hem benim için, hem onun için.


Anaokulu dergisi de tam bizim gibi anne-çocuklar için.. Gerçekten mükemmel dergiler.Özellikle de, programlı bir şekilde çalışmayı sevenler için, harika bir okul öncesi eğitim kaynağı.Kargoyla evime geldi, kutuyu açtığımda hazine bulmuş gibi seviniyordum.

EsmaNur 3 yaşında, okula başlamadan, ev okulumuz sayesinde yazmayı, okumayı güzel bir şekilde öğrenecek gibi.. Allahın izniyle.

Tam 8 adet klasör, 96 dergi.. bununla birlikde çıkartmalar, flash kartlar, oyunlar, aktivite gelişim tablosu.

Anaokulu dergisi! İyi ki varsın! .) Satın almak isteyenler, TıK TıK.